sobota, 28 stycznia 2012

jestem tutaj, nie bój się ....

zawsze jak potrzebujesz z kimś porozmawiać, do kogoś pomówić, ponarzekać, posmutkać, łzę uronić, poczuć bliskość drugiej osoby - zawsze jak masz potrzebę by usłyszeć dobre słowo, kogoś posłuchać, pośmiać się, poczuć bliskość drugiej osoby ...
zawsze jestem.

wczorajszy wieczór nie był najlepszą chwilą na spotkanie. dzisiaj chciałem Cię odprowadzić rano do pracy - ale to też nie był najlepszy pomysł. żyję nadzieją, że jakoś wyrwiemy choć kwadrans wieczorem.
nieraz nie wiem, czy naszych spotkań brakuje bardziej Tobie czy mi ....

jest takie uczucie, które potrafi zdołować bardziej niż niejedno inne - pozornie uważane za gorsze ... kiedy widzimy cierpienie i problemy drugiej osoby, kiedy pragniemy coś zmienić, w jej życiu, w jej otoczeniu ... po prostu pomóc. mnie dołuje moja bezsilność.

wiem że dasz radę, pokonasz wszystkie przeciwności. jesteś silna. może trochę zagubiona, ale masz w sobie siłę.

ja mam wyrzuty sumienia - czy swoją obecnością w Twoim życiu nie zabrałem Ci za dużo czasu.

miliony myśli ....

w każdej kawałek Ciebie ...