sobota, 3 marca 2012

dość ...

".mam już wszystkiego dość...tak po prostu DOŚĆ!!!" .... słowa nieco wyrwane z kontekstu, ale oddają wszystkie emocje. niestety, te negatywne. się zastanawiam cały czas jak to jest ... jak skrajne mogą być podejścia do emocji ... może inaczej, postaram się opisać moje podejście do emocji, a Ty sobie odpowiedz na pytanie, w czym jesteśmy zgodni, a w czym się różnimy. nie wiem czy czasami z tego jakaś magisterka nie wyjdzie, ale co mi tam, i tak nie wiem czy to czytasz, więc przynajmniej dla siebie coś napiszę.

kiedy mam doła ... np jak teraz ... kiedy nie tęsknię za ludźmi ... tak, są takie dni kiedy nie tęsknię za ludźmi, kiedy do szczęścia potrzebuję tylko .... Ciebie, co się ze mną działo kiedy nie było Ciebie ? nic, wtedy po prostu byłem sam, sam jak palec, zamknięty w czterech ścianach pokoju, patrząc w sufit, albo nie spoglądając ludziom w oczy przemierzałem ulice miasta, i tak mijał mi stres, może nie rozwiązywałem w ten sposób problemów, ale też nie wpływały specjalnie na moje otoczenie - ot, po prostu gdzieś znikał gniew, smutek .... tyle rozmawialiśmy o przyjaźni, tak bardzo się martwiliśmy czy to przetrwa, tak bardzo się baliśmy że stracimy siebie ... a jak coś to siedzimy w osobnych pokojach, rozmawiamy przez wiadomości na fb - żadne z nas nie ma ochoty przejść na online - i tak się komunikujemy, jak dwoje całkiem obcych ludzi. mam to dziwne wrażenie że chętniej rozmawiasz ze wszystkimi wokół tylko nie ze mną. tak, wiem, mogę się mylić ... dzisiaj nie jest najlepszy dzień ... dzisiaj w ogóle nie jest dobry dzień ... mimo że słońce jest wysoko nad horyzontem wokół panuje mrok, i to nie jest dobra wiadomość ... to bardzo smutne godziny. których przyznam się nie rozumiem. wg mnie w takich chwilach powinnaś przyjść i się do mnie przytulić, pozwolić przytulić się do siebie ... tak jakoś mi się wydaje ... chyba tak robią Przyjaciele ... a może mi się tylko tak wydaje, jak zwykle źle mi się coś wydaje, znowu coś pomyliłem. tia. niestety. moje życie to wiecznie źle interpretowanie uczuć i odczuć, relacji międzyludzkich.