poniedziałek, 9 maja 2011

Pracownik szuka Pracodawcy.

Dzień dobry, mam do zaoferowania swój wolny czas i bardzo szeroko rozwinięte umiejętności /poparte doświadczeniem/:
- montaż reklam /od wycinania do montażu na konstrukcjach nośnych/, chyba wszystkie możliwe warianty klejenia, cały proces opanowany, wieloletnie doświadczenie, oklejałem zarówno samochody, naczepy, witryny sklepowe, wyklejałem bannery, tablice i wiele innych;
- tworzenie i administracja serwisami internetowymi, zarówno prostych wizytówkowych stron jak i rozbudowanych portali /CMS Joomla/;
- projekt i przygotowanie do druku materiałów poligraficznych /wizytówki, ulotki, foldery itp./
- serwis komputerów - a właściwie to systemów operacyjnych - mam opanowane systemy ze stajni Microsoft'u, jak również doświadczenie z systemami Linuxowymi;
- bardzo dobrze się znam na obsłudze programów Corel /od wersji 7 do X5/;
Jeżeli nie interesują Cię powyższe umiejętności - to jeszcze posiadam duże zdolności manualne, łatwe i szybkie przyswajanie wiedz - co pozwala mi poznawać coraz to nowe zagadnienia i pracować na coraz to innych stanowiskach.
Cóż jeszcze ?
Ach, nie wspomniałem że angielski komunikatywny !
I to tyle - namiary w dziale kontakt - portfolio w części portfolio.