czwartek, 13 maja 2010

For Fan Only - Joomla 1.6 NADCHODZI !

W końcu po wielu wersjach z serii 1.5.x zbliżamy się do premiery wersji 1.6, która /na podstawie materiałów do tej pory poznanych/ będzie rewolucyjna, ale ... Właśnie - coś za coś, wielu będzie ubolewało nad brakiem zgodności wstecznej. Sprawdziłem - profilaktycznie - czy mój serwis wymaga tego :)
Cieszę się, NIE WYMAGA. Jest zbudowana wyłącznie z modułów i dodatków przeznaczonych dla J 1.5.x.
Nieraz wystarczy zainstalować jakiś starszy szablon by słynne "Legacy" musiało być włączone.
Ale cóż - świat idzie naprzód - więc i oglądać za siebie nie można /za dużo/.
Ostatnio temat społeczności internetowych nieco się przejadł, więc o następnym projekcie trzeba się dowiedzieć samemu wchodząc na moją stronę. Zaznaczam - dla czytających nieuważnie że Forum już było :)
Spróbowałem sił na demotywatorach - wynik ?
  • Demotywatorów na głównej: 0 z 3 (3 usunietych przez adm.)
  • Punktów za demoty: -24
  • Komentarzy: 0
  • Punktów za komentarze: 0
Chyba mnie demotywuje/motywuje coś innego niż resztę:)
OK - let's go to work !